Szkolenie Employer Branding – otwarte czy zamknięte? Jakie wybrać?

Mogą nauczyć podstaw Employer Brandingu, projektowania strategii, a nawet pomóc wyznaczyć cele organizacji. Szkolenia Employer Branding to ogromna dawka wiedzy i praktyki. Pytanie tylko: które wybrać – otwarte czy zamknięte? Sprawdź, jakie szkolenie EB będzie dla Ciebie najlepsze.

Szkolenia otwarte i zamknięte – czym się różnią?

Świadome budowanie wizerunku marki pracodawcy zyskuje na wartości, a na udział w szkoleniach Employer Branding decyduje się coraz więcej właścicieli firm i przedstawicieli działów HR. Kursy przeprowadzane w niewielkich grupach mają nie tylko ciekawe programy oparte na aktualnych trendach w budowaniu wizerunku marki pracodawcy, ale też angażującą formę warsztatów, która przygotowuje do przełożenia wiedzy na praktykę. Takie są właśnie szkolenia Employer Branding organizowane przez bardzoHR. Pozwalają one zdobyć podstawową wiedzę na temat projektowania strategii, wyznaczania celów organizacji czy zarządzania marką pracodawcy w kryzysie. Aby jednak skorzystać z nich w jak największym stopniu, musimy odpowiednio dobrać typ szkolenia. Ty również chcesz poszerzyć wiedzę w tym zakresie i zacząć skutecznie budować wizerunek marki pracodawcy? Do wyboru masz dwie możliwości – szkolenie EB otwarte i zamknięte. Czym się różnią?

Otwarte szkolenie Employer Branding – na czym polega?

W szkoleniach otwartych udział mogą wziąć pracownicy różnych organizacji. Ich program jest uniwersalny, skonstruowany tak, by każdy uczestnik wyniósł z nich realną wartość i solidną porcję wiedzy do wykorzystania w praktyce w swojej firmie. Zaletą szkoleń otwartych jest na pewno wymiana doświadczeń pracowników różnych branż. Spotkania odbywają się w niewielkich, kilkuosobowych grupach w Warszawie i Wrocławiu, a aktualnie przede wszystkim online. Z wykorzystaniem internetowych narzędzi możliwa jest nawet burza mózgów, a także ćwiczenia i warsztaty.

Dedykowane (zamknięte) szkolenie Employer Branding – dla kogo?

Szkolenia zamknięte dedykowane są pracownikom konkretnej organizacji i przeprowadzane w ich siedzibie lub przez Internet. Ich temat i zakres dobierany jest do potrzeb oraz celów Employer Brandingowych danej firmy, a w samym kursie mogą wziąć udział nie tylko osoby z działu HR, ale też przedstawiciele innych działów.

Jakie szkolenie Employer Branding wybrać?

Szkolenie otwarte będzie idealne, jeśli chcesz pogłębić swoją wiedzę na temat Employer Brandingu na własną rękę lub zdobyć podstawową wiedzę i narzędzia do wprowadzenia w swojej organizacji. To dobry wybór dla pracowników działów HR/EB czy właścicieli małych przedsiębiorstw. Szkolenia zamknięte sprawdzą się z kolei przy wprowadzaniu w życie projektów EB, tworzeniu strategii firmy w grupie czy generowaniu pomysłów na budowanie wizerunku marki pracodawcy od wewnątrz.

 

Możesz również polubić…